Przy współpracy z Allianz proponujemy dodatkowe ubezpieczenie od rezygnacji, które można wykupić po dokonaniu rezerwacji na wyjazd, dzięki któremu ubezpieczyciel zwróci koszty rezygnacji z wyjazdu w wielu przypadkach (m.in. zachorowania). Ubezpieczenie należy wykupić w dniu wpłacenia I raty na wyjazd.
Zasady dotyczące ubezpieczenia od rezygnacji:
- w przypadku wykupionego ubezpieczenia od rezygnacji ubezpieczyciel zwraca poniesione koszty w przypadku zachorowania, kwarantanny lub rezygnacji (z wielu różnych powodów), nawet tuż przez terminem wyjazdu,
- w przypadku zachorowania w trakcie wyjazdu, ubezpieczyciel zwróci koszty niewykorzystanej części obozu oraz zorganizuje powrót do kraju (lub zwróci koszty za wcześniejszy powrót),
- zwrot poniesionych kosztów przysługuje także w przypadku zachorowania małżonka lub dziecka,
- aby zostać objętym ubezpieczeniem należy wykupić polisę, najlepiej w dniu wpłacenia I raty i otrzymania umowy na wyjazd. Jeżeli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni, czas na wykupienie polisy wynosi 7 dni od wpłaty I raty.
Ubezpieczenie można wykupić poprzez formularz rezerwacyjny lub bezpośrednio u agenta Allianz. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem ubezpieczenia oraz certyfikatem ochrony Covid-19 i skontaktowanie się z rekomendowanym przez nas agentem:
telefon: +48 609 666 779
Najczęściej zadawane pytania:
1. Jeżeli przed wyjazdem zachoruję na Covid-19, czy zwrócicie mi koszty wyjazdu?
Polecamy dodatkowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu, dzięki któremu rezygnując nawet w dzień wyjazdu, otrzymasz zwrot jego kosztów.
2. Co w przypadku, gdy będę na kwarantannie i nie skończy się ona przed wyjazdem, czy również otrzymam zwrot?
Ubezpieczenie obejmuje także zwrot kosztów w przypadku przebywania na kwarantannie!
3. Jeżeli zachoruję w trakcie wyjazdu, czy mogę się ubiegać o zwrot kosztów lub pomoc w zorganizowaniu wcześniejszego powrotu do kraju?
W przypadku, kiedy wykupisz ubezpieczenie kosztów skrócenia wyjazdu
i zachorujesz, ubezpieczyciel zwróci Ci koszty niewykorzystanej części obozu oraz zorganizuje Twój powrót do kraju (lub zwróci Ci koszty za wcześniejszy powrót).
4. A jeżeli zachoruje mój współmałżonek lub dziecko?
W takim przypadku również możesz zrezygnować otrzymując zwrot kosztów.
5. Jakie warunki muszę spełnić, aby w przypadku zachorowania lub kwarantanny móc zrezygnować z wyjazdu i otrzymać zwrot kosztów?
Należy wykupić polisę, najlepiej w dniu wpłacenia zaliczki i otrzymania umowy na wyjazd.
Jeżeli do wyjazdu masz więcej niż 30 dni, na wykupienie polisy masz 7 dni od wpłaty zaliczki.
6. Gdzie mogę się ubezpieczyć na takich warunkach?
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem ubezpieczenia oraz certyfikatem ochrony Covid-19
i skontaktowanie się z rekomendowanym przez nas agentem: beata.sanecka@port.allianz.pl, telefon: +48 609 666 779